Hardlopen (Runnershigh)

Hardlopen vermindert stress, je voelt je fitter en sterker en krijgt meer energie. Doordat je steeds grenzen aan het verleggen bent stijgt je zelfvertrouwen. Kortom: Stop thinking start running!

Het buiten zijn verhoogt je weerstand: door je lichaam fysiek te laten werken krijg je niet alleen een betere conditie, maar ook je stofwisseling gaat sneller en efficiënter werken. Dit heeft als voordeel dat je sneller calorieën verbrandt. Hardlopen vermindert stress, je voelt je fitter en sterker en krijgt meer energie. Doordat je steeds grenzen aan het verleggen bent stijgt je zelfvertrouwen.
Kortom: Stop thinking start running!

Om met veel plezier, verantwoord en met zo min mogelijk kans op blessures te lopen is het belangrijk dat je leert luisteren naar je lichaam. Dat je je bewust bent van je loopstijl, je houding, je leefstijl en dat je weet hoe jij het beste kunt trainen. Of je nu een beginner of gevorderde loper bent.

Leeftijd

  • 19-30 jaar
  • 31-44 jaar
  • 45-64 jaar

Plaats

  • Woerden

Individueel of teamsport

  • Individuele sport
  • Teamsport

Dagdeel

  • Ochtend
  • Middag
  • Avond
  • Weekend

Locatie

  • Buiten

Niveau

  • Instroomgroep
  • Recreatief
  • Competitief

Categorie

  • Fitsporten

Vereniging

Runnershigh

Contactformulier

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht om in te vullen.







Zoek een sport

Zoek een sport op basis van je voorkeuren:

Leeftijd


Plaats


Toegankelijkheid


Individueel of teamsport


Dagdeel


Hoogte van de contributie


Locatie


Niveau


Categorie


annuleren

Declaratieregeling

Vormen de kosten een obstakel voor je om te gaan sporten? Dan kom je misschien in aanmerking voor een bijdrage uit het declaratiefonds

Joggen
Wielrennen